21 Eylül 2013 Cumartesi

SON OKUNAN KİTAPLAR BAŞKA DİYARLAR...

Uzun zamandır bu kadar yoğun kitap okumuyordum.
İçimden gelmiyordu.
Şuan ise okumam gereken ne kadar kitap olduğunu düşünüyorum.
Kim bilir keşfedilmeyi bekleyen kaç yazar ve dünya var daha!
Son günlerde severek okuduğum kitaplardan ilki 'Çilek Kızlar'.
İki gün sürmedi bitmesi.
Komşu iki ailede yetişen birbirinden çok farklı iki kızı anlatıyor.


Bu kitabın ardından yıllardır okunması tavsiye edilen ama bir türlü başlayamadığım
Don Kişot'u okumaya karar verdim.
O da hızlıca gitti diyebilirim fakat orjinalinden daha kısa bir versiyonu olmasından
dolayı çok içine almadı beni. Deli bu adam dedim, napıyoki şimdi...
:)
Üstünde sanırım biraz daha düşüneceğim.


Ve en son okunan da Sunay Akın'dan.
Tuncay Terzihanesi!
Kesinlikle kendim de dikiş diktiğim için kitabın adı dikkatimi çekti.
Daha öncede Sunay Akın okuyan ve beğenen biri olarak bunu da bir göz atmalıyım dedim.
Sunay Akın'ın kesinlikle çok okuyan, hassas, dikkatli ve bildiklerini çok da iyi sunan biri olarak görüyorum.
Oyuncak müzesini ziyaret eden biri olarak tabi ki müzeye gidip bir görmeli diyorum.
Yeni kitaplar beni bekler fazla gevezelik etmeyeyim;)


Yeni bitirdiğim bir kitabı buraya eklemeden edemedim.
'Kızılderili ve Çingene'
Hızla içine çeken ilginç hikayesiyle bitirmek çok kolay oldu.
Eminim okurken sizde meraklanacak ve elinizden bırakamayacaksınız.
Fırtınayla gelen bir adamın hikayesi...
Ben çok beğendim kitabı, yazarın diğer kitapları nasıl acaba diye düşündürdü.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder