26 Şubat 2014 Çarşamba

BİRİ KUMAŞ MI DEDİ?


Kumaşçıların önünden asla bodoslama geçemem.
En azından ucundan bakmalıyım.
Bugünde yaptığım bir el çantası için fermuar almaya gitmiştim ki
işim bittikten sonra soluğu kumaşçıda aldım 
=)

Yazlık kumaşlar, soft renkler, bahar desenleri gelmiştir diye düşünüyordum 
sanırım aradığımı (aradıklarımı) buldum.
Hepsi birbirinden güzel dört kumaş aldım.




Bazı kumaşlar alındığında ne olacağını söyler.
Bakınca görürsünüz son şeklini.
Kahve falı gibi :) söyledikleri şeyi size de söyleyim mi?
Mavi kumaş etek olmalı belki şort-etek.
Kelebekli bluz olmalı uçuşan ferah bir şey.
Çizgili ve çiçekliden şort tatilde giymelik.
Pembe at desenliden elbise olabilir. 
At deseni yetti onu almak için gerisi önemli değil.
Her şey olabilir üstümde taşıyım yeter.
Önce şu el çantası bitsin biraz içinizi açacağım sonra sırayla hepsi..
xxx

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder