19 Aralık 2012 Çarşamba

GEYİKLİ TRİKO ELBİSE

 
* . * . * . * .  *. * .  * . * . * . * . * . *  . * . * . * . *
Sonundaaa size bu güzel geyikli elbisemi sunuyorum....
Patronla oynadım yine. Üst 4 parça, etek büzgülü ,yaka ayrı dikiliyor derken
düşündüğümden uzun sürdü yordu beni:) Çünkü ben sabırsızım hemen bitmeli ve giymeliyim.
Ama deydi sanırım uğraşıma.
Kumaşı alırken geyikleri çok sevmiştim <3
Buara geyik takıntım varda :)
Kış demek kar tanesi, geyik, kardan adam deseni demek,
Kestane yemek salep içmek demek.
Kışıda sevmek gerek.
* . * . * . * . * . * . * . * . * . * .* . * . * . * . *. *



2 yorum:

  1. Elbisen çok şekermiiiiş ve sana da çok yakışmış:)


    Bana da beklerim:)
    http://photoandfashion-diy.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ediyorum.
    Bakarım tabi:)

    YanıtlaSil