10 Eylül 2012 Pazartesi

KURUKAFA DELİLİĞİ

Buara kafamızı ne tarafa çevirsek kurukafalar. Açıkçası başta içimi karartıyordu. Sonradan alışmaya başladım ve renk renk, çeşit çeşit olabileceğini düşünerek kullanmayı denedim. Sanırım kışın hepimizi esir alacak ama ben sade bir kolye tercih ediyorum ve sadece fotoğraflıyorum. 
 
 
Fonum nasıl? Sanırım başlığa çok uydu. Yakında karşınıza bir bluz olarak çıkıcak bu kumaş. Ama ondan önce daha içaçıcı daha sevimli şeyler var elimde. Oda bir kaç güne burda olur. Ve daha neler var beni bekleyen:) Bu arada Zara görse kıskanır çünkü aynısından gömlek yapmışlar ama benimki bambaşka kimsede olmayan birşey olacak.
Kolyeye geçersek çeşitli zincirleri hatta farklı renkleri biraraya getirmeyi seviyorum. Sizde deneyebilirsiniz güzel görünecek eminim;) Tek tek takarsanız da karışmasına engel olabilirsiniz.
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder